חשיבות הויזואליזציה של המידע בעולם השיווק והקמעונאות -חלק א'

24/07/2020

90% מהמידע שמעובד במוח הוא ויזואלי.


אנשים זוכרים 20% ממה שהם קוראים, 80% ממה שהם רואים.ולכן חשוב להציג מידע לצורך קבלת החלטות באופן ויזואלי מתאים ומדוייק.

 
במאמר נציג את חשיבות הויזואליזציה של המידע ועקרונות וכללים לאופטימיזציה של האופן הצגת המידע.


 ויזואליזציה מתאימה של המידע/הנתונים מאפשרת:


  • להציג את התמונה הכוללת של ביצועי העסק/המותג

  • לבצע ניתוח נתונים מהיר

  • לזהות בעיות ופוטנציאל

  • לקבלת החלטות מבוססות על מידע

  • לזהות מגמות ודפוסי התנהגות של אוכלוסיות שונות

  • לשתף את התובנות ברחבי הארגון


בסרטון מוצגים טיפים להצגת מידע  באופן ויזואלי שמסייע ומקל על קבלת החלטות מבוססות על המידע


בחלקו השני של המאמר נציג דוגמאות פרקטיות לאופן ההצגה של מידע "לפני ואחרי".